Закарпат-Авто Новини

Свіжі та актуальні новини від Закарпат-Авто.

  1. Новини
  2. "Крок у свою сферу" - Audi на фестивалі OMR 2023.
13.05.2023
Новини від Audi

"Крок у свою сферу" - Audi на фестивалі OMR 2023.

Під девізом «Крок у свою сферу» відвідувачі стенду Audi на OMR 2023 дізнаються з перших рук, як бренд із чотирма кільцями формує враження від водіння майбутнього.На стенді Audi з'явиться інтерактивна «Персональна сфера», створена на зразок концепт-карів бренду, в центрі якої люди та їхній досвід.Лінда Курц: "Фестиваль OMR - ідеальне місце для Audi, щоб продемонструвати своє прогресивне і орієнтоване на людей мислення".

Audi на фестивалі OMR 2023

Сцена онлайн-маркетингу та технологій знову збереться разом на найбільшому в Європі заході з цифрового маркетингу та технологій на фестивалі OMR (онлайн-маркетинг Rockstars) у Гамбурзі 9 та 10 травня 2023 року. Як і попередні роки, Audi знову є головним спонсором. заходи у 2023 році і буде представлено на великому стенді з безліччю інтерактивних елементів. Цього року відвідувачі зможуть на власні очі побачити, як Audi формує враження від водіння майбутнього. Підхід, який бренд преміум-класу представляє на стенді та в рамках пов'язаної з ним кампанії під назвою «Крок у свою сферу», є новим підходом до розробки автомобілів

.

Прогресивна архітектура та преміальна атмосфера стенду Audi на OMR 2023 запросять відвідувачів зайти та залишитися на деякий час 9 та 10 травня. У той же час інтерактивні цифрові елементи стенду надають ігрову можливість познайомитися з брендом та його технологією та відкрийте для себе досвід водіння майбутнього – відвідувачі обов'язково будуть у захваті.


Крім того, два основних доповідачі представлятимуть бренд із чотирма кільцями: Джорджіо Делуккі, керівник відділу цифрового досвіду та бізнесу в AUDI AG, та Стефан Фар-Беккер, спеціаліст із зовнішнього дизайну, AUDI AG, виступлять на сцені конференції під заголовком «Дизайн та цифрові технології: як Audi здійснює трансформацію». На червоній сцені під назвою "Погляд на дизайн Audi: естетичний інтелект" Штефан Фар-Беккер також розповість про роботу дизайнерів Audi. Обидва виступи можна буде транслювати у прямому ефірі, а потім вони будуть доступні в Audi MediaCenter.


Бренд Audi запропонує особистий досвід у рамках чотирьох панельних дискусій, присвячених його стратегічним областям бренду, включаючи цифрові технології, продуктивність, дизайн та стійкість. Крім спікерів Audi Патріка Лінса (концепція розробки інтерфейсу користувача / UX), Тіма Мікше (керівник Audi Denkwerkstatt), Стефана Фар-Беккера (дизайн екстер'єру) і доктора Міхаеля Мюллера (керівник відділу глобальної стратегії бренду, клієнта засновник та автор, основний доповідач Forbes 30 до 30 років), доктор Корнеліус Рінге (WESOUND), Міхала Рудорфер (інвестор та засновник), Анніка фон Мутіус (Empion), Дженніфер Баум-Мінкус (gitti Conscious Beauty), Дірк Пейп (LinkedIn Marketing Solutions), Керстін Венг (Vogue Germany) та Айке Боген (Condé Nast) нададуть цікаві ідеї.


«Наша мета – продовжувати дивувати наших клієнтів новими враженнями. Ось чому ми вирішили вперше організувати наш досвід роботи на виставковому стенді без шоу-кара та зосередитися на людях, їх почуттях та їхньому досвіді — повністю незалежно від форми чи моделі приводу», — каже Лінда Курц, керівник відділу маркетингу в Німеччині. , АУДІ АГ.


Концепт-кари Sphere, такі як нинішній концепт Audi activesphere, стали джерелом натхнення для виставки. Завжди готовий до пригод на природі або міських джунглях, автомобіль є майстром метаморфоз як всередині, так і зовні. Його інноваційна концепція управління поєднує в собі фізичний та віртуальний світи («змішана реальність»), проеціюючи інформацію, контент та інтерактивні елементи на поверхні та в простір усередині автомобіля. Використовуючи підхід, орієнтований на людину, Audi ламає попередні традиції автомобільного дизайну при розробці своїх концепт-карів.
Audi ставить людей у центр.


У минулому автомобілі спочатку розглядалися з технологічного погляду. Ця орієнтація задавала напрямок руху автомобіля і допомагала визначити зовнішній вигляд, особливості, інтер'єр і навіть становище пасажирів. Тепер Audi перевертає це з ніг на голову. В Audi майбутнього основна увага приділяється людям як особам. Відповідно до девізу стенду Audi на фестивалі OMR «Крок у свою сферу», бренд із чотирма кільцями розвиває автомобіль навколо цих людей як «Персональну сферу» — інтерактивний простір, який систематично спроектований зсередини назовні. Audi втілює інтер'єр майбутнього, який обіцяє Personal Sphere, на своєму виставковому стенді.


Audi майбутнього поєднує в собі привабливий дизайн, високоякісні матеріали та цифрові елементи, щоб створити плавний і настроюваний інтерфейс користувача. Автомобілі, розроблені з погляду користувача, пропонують розумний, інтуїтивно зрозумілий та особистий досвід. Створюючи інтерактивний простір на фестивалі OMR, Audi хоче наголосити на вирішальній ролі почуттів та емоцій людини, не кажучи вже про безпеку даних, при взаємодії з цифровими технологіями. Audi віддає пріоритет дизайну зсередини, перетворюючи салон автомобіля на найважливіший інтерфейс між людьми і брендом, ставлячи в основу спільну творчість і роблячи технології доступними в міру необхідності, як показано в розробці концепції міської сфери Audi.автомобіль, де компанія активно співпрацювала з китайськими клієнтами, втілюючи їхні побажання та ідеї.

Цілісна екосистема розширює особисту сферу за межі автомобіля.


Цифровізація та зв'язок відкривають абсолютно нові можливості для взаємодії в автомобілі та навколо нього. Кількість точок взаємодії з клієнтами збільшується у геометричній прогресії. Завдяки своїй цілісній екосистемі Audi використовує ці точки взаємодії, щоб пропонувати своїм клієнтам інтегрований інтерфейс користувача в будь-який час і в будь-якому місці. Ключем до цифрового світу Audi є програма myAudi.

Користувачі вже сьогодні можуть випробувати багато аспектів цієї екосистеми. Функції на запит, наприклад, Audi дозволяє клієнтам адаптувати конфігурацію функцій автомобіля відповідно до своїх потреб навіть після покупки автомобіля. Існує також цифровий процес продажу з віртуальними послугами, такими як Audi Live Consultations, та системою онлайн-бронювання нових та вживаних автомобілів. У майбутньому Audi додасть ще більше елементів у свою цифрову екосистему.


Довіра як необхідна умова для унікальних вражень та нових послуг.


В даний час генерування та інтелектуальний аналіз даних дозволяє надавати індивідуальні послуги та налаштування, але довіра є найважливішою передумовою для створення унікальних цифрових вражень, подібних до тих, які можна знайти у виставкових стендах та автомобілях сьогоднішнього та завтрашнього дня, оскільки користувачі, які хочуть поділитися своїми даними можуть отримати максимальну користь із доданої вартості персоналізованих послуг. Це робить впевненість користувачів у безпеці своїх особистих даних вирішальним чинником. З цієї причини Audi робить ставку на концепцію конфіденційності, яка забезпечує максимально можливу прозорість та максимальний рівень безпеки. Це підхід, який дозволяє Audi враховувати низку особистих переваг при обробці цих людей. Відвідувачі також зможуть випробувати цю відданість на стенді Audi на фестивалі OMR.

Джорджіо Делуккі каже: «Audi піклується про безпеку як у наших автомобілях, так і в нашому цифровому світі. Тому що довіра клієнтів є нашим головним пріоритетом. Ми ніколи не збираємо та не використовуємо дані без явної згоди наших користувачів і робимо це лише відповідно до суворих законів про конфіденційність».


OMR x Audi: багаторічне партнерство.


Перший фестиваль OMR відбувся у 2011 році, і з того часу захід щорічно зростав, і у 2022 році його відвідало понад 70 000 осіб. Сьогодні OMR пропонує платформу для основних виступів, майстер-класів та паралельних заходів із більш ніж 800 спікерами. шість сцен, виставковий майданчик з більш ніж 1000 експонентів та унікальна атмосфера. На відвідувачів також чекають виступи відомих музикантів та гуртів, а також вечірки.


Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.